Yr i bollen.

Jag är fortfarande på världens bästa humör.
Jag kan inte bli gladare än så här! :) Men tråkigt nog så vart jag helt yr i huvudet nu, det känns som om jag ska svimma... Varför vet jag inte. Det går väl över snart. :)

Trouble har somnat på sängen.
Och jag sitter hät och väntar på att Robin ska hämta sina pengar så att jag och Trouble kan åka ut på äventyr med Kim och Brat någon gång... Om han inte kommer snart så skiter jag i honom, det är ändå inte mitt problem.
Nu ska jag hoppas för allt i världen att det fortsätter så här, att det verkligen blir som förväntat. :)

Filmen får vänta tills ikväll. ;D

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag blev oxå yr och svimmfärdig ibland när jag var gravid och min barnmorska sa att det nog var bebisen som tröck på den stora blodådern i ryggen så man fick dåligt med blod upp till hjärnan.

Kanske var det som hände dig =)

2008-12-10 @ 19:30:42
URL: http://majanosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0