Dagens.

Städat hos mamma, men bara mellan våningen. Det vart väl ganska fint, det duger iaf. Syrrans rum städade jag lite, lite också... Bäddade sängen och plockade lite bara. Sen var jag och Trouble ut på en prommenad. En och en halv timme tog det med tanke på att Trouble bara ser spöken hela tiden, han är ärdd för så sjuka saker. :D Haha, min pitbull.

Jag glömde att skriva en sak i förra inlägget också.
Det är väl bäst att skriva det nu innan någon brusar upp över det.
 Jag hade förmodligen reagerat på samma sett som Kims ex i den situationen, och det var väl det som var själva grejen, det var därför jag skrev det.
För att det är ju det som är frågan; Varför blir man arg på tjejen när det är killen som vart otrogen?
Det beror ju också på vad det är för situation såklart, men just i det här fallet.

Vi får se vad det blir ikväll, om det blir hockey eller kanske köra en sväng med mamma.
Jag vet inte, vi har ju inte så mycket pengar för tillfället så det känns så fel.
Men 60 kr, det räcker ju inte långt till räkningar det heller.
Någonting blir det iaf, jag har bara inte bestämt mej riktigt än.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0