Film?

Någon som vet en bra film? Har sett alla filmer vi har hemma ca 2 ggr, har ingen aning om vad jag ska ta ner för film heller. Något förslag skulle sitta fint! :D Förtillfellet rakar Kim av sej håret, igen. Själv sitter jag här och funderar vad jag ska ta mej till, har så otroligt tråkigt. Jag har inte städat som jag skulle heller, vart för trött för det, men jag MOSTE göra det imorrn!
Trouble ligger och snarkar och är inte till så mycket sällskap han heller. Men Kim är väl klar snart förhoppningsvis. Se upp för dårarna, någon som vet om den filmen är bra? Isåfall får det då bli den ikväll och någon annan imorrn. Det enda jag gör i veckorna är att "jobba", kolla film och sova typ. Men jag orkar iaf inte med så mycket annat i veckorna ändå.

Nej ska starta filmen nu.
Hej på er!

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0