Fredags middag.

Det blir fredags middag idag, Kyckling med klyftpotatis och sås.
Grabbarna står för det. ;D
Kim diskar nu, men jag har lovat att diska lite jag också.
Dum som man är så ger man efter bara för att få det gjort.
Men nu när det är städat och jag är nyduschad så vill jag att allt ska bli klart.
Inte att det ska stå en jaevla massa disk i diskhon.

Imorgon ska jag ta tag i att ta ner julgardinerna och hänga upp andra,
plocka undan julljusstakarna och ta fram vanliga lampor till fönstren.
Marina kommer hem imorrn också, så jag funderar på att kankse hälsa på henne en sväng.
Vi ska ju dit på söndag också, men det gör inget.

Nej nu ska jag diska det sista.
Sen skriver jag nog inte mer idag.
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0