Grattis Trouble!

Idag blir prinsen 1 år. :)
Han sov till klockan 11 idag, efter det har han redan hunnit med att äta, bråka lite ute på gården, slaktat ett gosedjur, ramlat ner från sängen, sovit lite till och sprungit sin vanliga runda genom hela huset ca 3 gånger.

Efter att jag ätit igår blev det en till prommenad med Trouble, 1 timme var vi ute ungefär, men det är sjukt vad mörkrädd han är. Ser han något som rör sej längre bort så vägrar han gå, man moste liksom släpa med honom och då känner jag mej så dum. :D
Efter det vart det en film iaf, wet hot american summer, en komedi som var skit kul! :D Haha. Sen tog det hundra år innan jag somnade... Men när ja väl gjorde det så sov jag jätte dåligt, har drömt en massa mardrömmar och Kims telefon ringde tusen gånger imorse innan han gick till jobbet, så det var väl kanske inte så konstigt att jag sov till halv 11 idag. Det känns som om jag sover bort hela dagen när jag sover så länge.
Nu ska jag kika lite på one three hill igen, sen blir det prommenad, jag funderar på att gå till farmor och farfar och säga hej, men vi får se.

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0