Hjärtklappningar.

Imorgon blir det varken till att jobba eller att åka till stockholm, jag ska stanna hemma och sova hela dagen, för jag är fortfarande sjuk. Jag har precis haft hjärtklappningar och det var inte långt ifrån att jag svimmade heller.och inte nog med det så har jag en sån där period igen... Allt känns värdelöst och jag skulle bara vilja dö. Men som tur är så brukar mina perioder kunna var bra korta ibland, bara någon timme, men det händer att det varar i flera veckor också. Och tyvärr är inte Trouble till någon tröst som är så jäkla trött och det första han gjorde var att gå förbi mej utan att äns hejja och ställa sej vid mat skålen och vänta på mat när han kom hem. Efter det har han sovit, som en stock. Kim och jag kollade iaf på Alvin och gänget men sen badade jag, och efter mej badade han... Nu sitter jag här och han är kvar i duschen. Jag är skit hungrig, har inte ätit någonting på hela dagen, inte druckit något heller, och det finns inget att äta hemma... Vi har inte råd att köpa mat just nu heller, för vi har blivit ruinerade efter att ha betalat räkningar. Som tur är kommer snart lön, barn pension och studiebidrag. Efterlängtade pengar!

Just nu skulle jag bara vilja somna och sova en vecka eller 2,
för att sen vakna upp och allt är bra igen,
att pappa satt bredvid mej och log,
och att det fanns något värt att leva för.
Jag är inget psykfall,
jag har bara drömmar precis som alla andra!



♥♥♥
image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0