Ingen fantasi.

Ja, jag moste ju säga att den här dagen inte var mycket bättre än gårdagen... Jag har vart så yr i huvudet och det har kännts som om jag skulle kräkas när som helst ända fram tills jag kom hem och fick varva ner. Undrar vad det kan bero på? Förmodligen har det med min dryga förkylning som aldrig försvinner att göra, hoppas det blir bättre snart iaf. Nu ska jag inte klaga mer iaf! För övrigt gick det bra på "jobbet" idag också, fick sluta runt 3 idag också, men väntade på Kim så att jag kunde åka med honom hem. Jag kände inte för att ta bussen och sitta där och må illa. :D Hem kom jag iaf och tror ni jag har gjort det jag skulle då? Nej, det har jag inte. Jag har diskat men inte städat... Börjat har jag ju iaf! (: Men jag tänker då inte göra något mer idag iaf. Jag ska bara duscha och kolla film, sen sova!

Appropå alla hjärtans dag...
Jag är som vanligt ute i sista sekunden och har inte äns tänkt en tanke på det än.
Men det är väl kanske dags att börja göra det nu.
Någon idé?


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0