Jag har börjat igen...

Jag kom på för ett tag sen att jag "slutat" rita sen pappa dog, självklart har jag väl ritat en blomma, häst eller något någon gång, men inte på samma sätt... Så jag bestämde mej för att börja igen! (Jag påstår verkligen inte att jag är bra på att rita, men kul som faen är det!) Nu har jag suttit ca 2 timmar och ritat, det är otroligt hur svårt det är när man inte gjort det på så länge, men jag fick iaf hjälp med ideér på vad jag skulle rita så det blev ju lite lättare.

Nu har Lisa åkt hem, Kim rakar Fredde och jag sitter här. Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på, men jag funderar på att ringa Anni och kolla vad hon har för sej. Om jag har tur kanske hon vill hitta på något med mej, men jag ska fortfarande bara ta det lugnt iaf... Jag vill kolla film eller något men vad för film och med vem? ;D

Jag fick en uppgift nu, jag ska styla det lilla håret Fredde har kvar på huvudet.
Han har gjort en sån där psykobilly frilla som moste trimmas.
Och som sagt, det är min uppgift så jag ska sluta nu.
Hej så länge!

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0