Jagärrastlös!

Tänk att man säger att tjejer alltid tar så lång tid på sej när dom ska göra sej klar. Men nu är det jag som sitter här och blir tokig snart för att Kim är så seg, jag vill åka nu! Det är inte så att det tar lång tid för honom att göra sej klar men att börja med det. Han inte äns börjat klä på sej en och då har jag tjatat på honom i 20 minuter att han ska göra det så att vi kan åka. Vi ska ju fixa en massa grejer innan bion, och nu är det bara 1 timme kvar tills vi MÅSTE hämta ut biljetterna senast. Då ska vi åka från storvik, in i valbo och lämna Trouble, fixa lite emr små saker hos mamma och sen in till gävle. Men oj, nu reste han på sej, men satt sej igen. Snart så kommer han nog till skott.

Ska ta på mej jacka och så nu jag.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0