Lista.

PERSONLIGT

01. Vad heter du? Emelie Lööf.
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag skulle aldrig byta bort Lööf. Pappas namn.
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Jag vet inte?
04. Vilket stjärntecken är du? Våg.
05. Vilken årgång är du? 1989.
06. Vart bor du? Storvik, men känner mej hemma i valbo också.
07. Bott utomlands? Nej.
08. Flyttat antal gånger? 8
09. Vart skulle du vilja bo? Åre! :D
10. Vilken skolklass? Sista året på IV, jag kan så mycket ändå. ;D
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte, det är för tidigt att säga.


UTSEENDE

01. Hur lång är du? Ca 1.65.
02. Hur mycket väger du? 55 kg
03. Hårfärg och frisyr? Brunt, ruffsigt och fluffigt. (Precis nu)  
04. Ögonfärg? Brun, tyvärr.
05. Mest nöjd med? Näsan, samma som pappa hade. :9
06. Minst nöjd med? Hur många får man välja?
07. Skostorlek? 35-36
08. Glasögon? Nope, jag har jätte bra syn.
09. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, jag har bara hål i öronen. Men en tattuering är på G.


FAVORITER

01. Filmer? Jag är så dålig på sånt, jag tycker om variation.
02. Låtar? Samma med det, men inget prat trams.
03. Årstider? Vinter!
04. Mat/dryck? Jag vet inte och Loka citron.
05. Djur? Trouble.
06. Färg? Beror på till vad.
07. Parfym? Britney Spears (mörka), Dknys gröna äppel och Alisha ashlee Vanilj.
 09. Ämne i skolan? Om jag skulle gå i skolan nu, skulle jag välja bild eller i historia.
10. Sysselsättning? Film är väl kanske mej med ett ord, eller sova.


KLÄDER

01. Vad använder du just nu för jacka? Har så många... Som jag verierar mellan, beroende på vad jag har för kläder eller skor.
02. Vad använder du just nu för skor? Olika dag till dag, men oftast mina svarta DC skor.
03. Favoritfärg på kläder? Svart tror jag.
04. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Precis nu? En stor stickad tröjja  och pyamas byxor.
06. Favoritaffärer? Carlings, Hm, Ginatricot och Sea fun.
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika, det beror på hur mycket pengar jag har.
08. Favoritmärke? DC, RipCurl och om det är jeans kan det vara olika, typ fornarina.
09. Vad har du för tröjstorlek? Jag har oftast S . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0