Näsblod och en missad buss.

Jag sovöver imorse igen! Men jag kastade mej i duschen och märkte att det bara forsade ut näsblod, jag som kanske bara har blödit näsblod 3 ggr förut! Men det gick över och jag kastade på mej kläder och sprang iväg till bussen... Inte nog med det så åker bussen precis förbi mej när jag stressat så mycket. Men jag ringde och sa att jag skulle bli en halv timme sen och satt mej ner och väntade på nästa buss. Den kom och jag åkte till jobbet. Idag har det vart skit lugnt men ändå skit kul! Jag blir nog kvar där tills sommarlovet iaf, för Malin sa att dom ville det. (: Jag fick sluta 10 över 3 och tog halv 4 bussen hem. Nu har jag nästan precis kommit hem och hunnit plocka undan alla grejjer. Så nu är det bara att damma, dammsuga och torka golven. Resten av disken ska göras också såklart, men det får nog Kim göra om jag gör allt annat! När jag har gjort klart allt ska jag nog ta och vika in alla kläder i garderoben och sen ta ett bad. En film blir det ju förmodligen ikväll också, men vilken vet jag inte. Igår kikade jag iaf på; En riddares historia, haha, den var jätte kul. Värd att se. (:

Idag fyller Kims morfar 70 år också.
Man får grattulera!
Det skulle ju vart trevligt att åka förbi och gratta honom också,
men det är då frågan om vi hinner det med tanke på allt vi har att göra här hemma.
Plus att Kim inte äns har hunnit hem än heller.

Trouble ska få vara med Ida och Adam på lördag.
Dom är ju otroliga dom!
Man behöver inte äns fråga om dom vill vara hundvakt,
dom hinner fråga innan om dom får ha honom.
Dom tycker om Trouble och han dom!
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0