Nyvaken.

Jag vaknade precis...
Är jätte trött, men kan inte somna om igen.
Jag har drömt så mycket mardrömmar, usch!
Jag ska aldeles snart ringa älskling och säga god morgon, sen ska jag sätta igång juno.
Det tog bara en kvart att ta ner den idag, inte riktigt en kvart, lite mindre tillochmed.

Imorgon ska jag nog börja jobba igen.
Jag känner mej lite piggare idag och det är så långtråkigt att vara hemma.
Men jag orkar inte göra så mycket mer än att förflytta mej från sängen till soffan,
sen ligger jag där hela dagen tills jag flyttar tillbaka till sängen.
Så det är rätt skönt att vara hemma ändå, när man är så lat.

Nej, nu ska jag kolla på film, JUNO.
Kankse uppdaterar senare.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0