One three hill.

Idag ska jag börja kolla på första säsongen av one three hill, jag ska bara färga håret och så först.

Det har gått bra på jobbet idag.
När jag kom imorse fick jag en uppgift av Jimmy,
jag skulle ha konferansen helt ensam,
det skulle bli mitt ansvar idag.
Jag har aldrig vart med på konferans lunch förut,
och nu skulle jag sköta den helt ensam.
Men som sagt så givk det bra ändå,
inga konstigheter alls,
och Jimmy sa att jag hade klarat det bra.
Innan jag gick hem sa han något om att jag skulle sköta det där hela veckan,
men jag får se om det blir något av det,
jag hoppas på det iaf.


Jag funder på det där...
Det är ju Troubles födelsedag,
så det vore ju kul för honom.
Jag ska kika lite mer på det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0