Överaskning.

Jag ska överaska älsklingen nu med ett bad och tända ljus. Han är nog hemma vilken sekund som helst, så jag moste snabba mej.

Jag kanske uppdaterar senare.

Det är tankarna som tar över,
man känner sej så ensam, övergiven och rädd.
Man förstår inte,och det kommer man förmodligen aldrig att göra.
Saknaden värker, den gör så ont.
Det känns som om man kvävs, sakta och smärtsamt.
Man bli yr och svettas.
Man kommer aldrig att förlåta eller glömma.
Det kommer aldrig att gå en dag utan att bli påmind.
Men man kommer aldrig att sluta älska.
Hur långt bort någon än är så tar känslorna över.

Jag saknar dej pappa.
Det är så tomt här utan dej.
Jag behöver dej här, varför skulle det bli såhär?
Jag älskar dej, så otroligt mycket och det kommer jag alltid att göra!
R.I.P
22/1-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0