På bra humör.

Jag har vart på så otroligt dåligt humör väldigt länge nu, jag har liksom vart sådär nedstämd och dyster...
Men idag, då jaevlar är jag på bra humör, det känns skit skönt!
Det är ju så deprimerande att gå runt och må dåligt.
Men nu börjar det mesta klarna upp sej och bli bra.
Förtillfället känns det som om jag älskar livet!
Det är helt sjukt, jag som brukar tycka att det inte är meningen att jag ska må bra och ha det bra, men så kommer det en vändning rätt som det är bara. :D

Det har gått bra på jobbet idag också.
Jag har haft kul och innan vi slutade så fick vi en varsin semla.
Smarrigt, men väääldigt mättande.
Jag har skrattat hela dagen, mest åt Jimmy för han är så JAEVLA klantig.
Sen fick jag skjuts hem av stor Malin, det var snällt.
Haha.
Nu har jag och Kim badat och gosats en massa och han har somnat.
Han jobbade ju natt, och ska jobba inatt igen.
Själv så ska jag ta mej en prommenad så fort jag slängt på mej kläder.
Och efter det ska jag bara kasta mej i soffan och kolla one three hill som jag fortfarande inte börjat med.
Jag har ju lånat första säsongen av Malin på jobbet, (inte stora) och hon har 2 och 3 också.
4 går ju på tv nu men sen ska hon köpa den också.
Dom här säsongerna går runt på jobbet förtillfället, men jag har ju inte äns tagit mej i kragen och börjat på 1 än.
Snart är det väl någon som skäller på mej för att någon av dom andra ska ha den.
Haha. :D


Det löser sej tillslut.
Även om man inte tror det...
Men det bara är så, det blir bra efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0