Piggelin.

Idag är jag mycket piggare, det är så skönt!
Det har vart lugnt på jobbet och inte alls för mycket att göra.
Jag slutade runt 3 så jag han med kvart över 3 bussen.
Skönt att vara hemma i tid, för jag har planer för idag.
Inte särskilt roliga planer men...
Jag ska städa och det kan ju vara skönt att få det gjort nu på eftermiddagen.
Ikväll blir det bara lugnt, jag ska ta mej ett bad efter att jag städat och sen blir det nog bara en film eller något.
Imorrn ska vi upp i tid och åka ut i skogen för en morgon prommenad med Trouble.
Sen på dagen vet jag inte vad vi ska göra, men på kvällen blir det lugnt.
Mikki och jag pratade om att vi kanske skulle kolla på en film och bara  vila ut sej.
Det blir nog så bra så.
På söndag är det ju söndag, så då tar man ju det också bara lugnt, det blir väl något liknande då också.

Filmen igår var jätte bra tyckte både jag och Kim.
Jag tyckte tillochmed att slutet var bra,
jag har hört att det inte skulle vara det.
Men med tanke på att det ska komma uppföljare så var slutat kanon enligt mej.
Om det skulle vara ett riktigt slut, vad ska då nästa film handla om?
Lyckad kväll med älsklingen moste jag säga.


Nu ska jag sätta igång med mina sysslor.
Jag uppdaterar säkerligen senare ska ni se.
Hej så länge!
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0