Se upp för dårarna.

Det fick bli den idag... Den var väl sådär, men den gick att kolla på.
Nu är jag trött, Kim och Trouble sover för längesen och jag kommer inte kunna somna. Vad är det för fel på mej idag? Jag är sjukt trött men ändå kan jag inte sova. Jag ska iaf röka nu, sen krypa ner i sängen och göra ett försök. Jag ska ju ändå upp 8, och vill gärna komma upp då också. Jag kan inte sova över imorrn också! Helst vill jag vara pigg när jag ska kliva upp också, vad mycket lättare det skulle vara.

Om det är en dröm vill jag inte vakna upp.
Det är underbart, magiskt på något sätt.
Jag älskar dej, mer än någonting annat, du är underbar.
Du och jag, jag och du!
<3 (LL)



God natt, sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0