Snö!

Nu vill jag inte ha mer snö! Det borde bli en himla massa sol nu istället.
Jag var iaf uppe i tid i dag, tidigare än jag ville.
Halv 4 inatt vaknade jag och kunde inte somna om, jag var skit trött och hade jätte ont i huvudet men det gick inte!
Så jag är fortfarande vaken, har fortfarande ont i huvudet och är fortfarande trött.
Men jag ska ta mej en tur med Trouble snart tänkte jag, i KYLAN!
One tree hill, säsong 2 är avklarad, det blir till att låna tredje nu.

Ikväll blir det iaf stan i gävle.
Mat och dricka hos Jimmy på jobbet, med en massa andra från jobbet såklart.
Efter det blir det väl utgång så jag har mitt vanliga problem att handskas med idag under dagen.
Det var väl bra att jag är uppe så tidigt då, med tanke på att det kan ta 1000 år för mej att komma på vad jag ska ha på mej, hur jag ska sminka mej och vad jag ska göra med håret.
Syster kom hem igår, så jag har ju hennes hjälp iaf.

Men på dagen ska jag hinna med  min älskade vovve, träffa Ida (?) och försöka få med mej Mikki ut på prommenad.
Duscha, göra mej klar, äta (?) och så hade jag tänkt att ta en buss innan 6 och hälsa på Marina ett tag innan jag springer iväg till där Jimmy bor (vart nu det är).
Jag ska ringa till Stiven också, jag har ett jätte bra förslag :D

Nej ska ta tag i mina sysslor nu.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0