Sova över.

Idag sov jag över, men lyckades hinna till "jobbet" i tid. Tur var väl det. Iochförsej så är det ju måndag så det var lugnt i resturangen, men man vill ju inte sova över när man knappt vart där en vecka. Jag fick sluta 3 idag iaf, tog halv 4 bussen hem, och nu har jag slagit mej ner i soffan. Jag är så slut, hatar måndagar.

Ja, idag blir det väl till att städa och diska så fort jag gjort datorn.
Har verkligen ingen lust men vad gör man?
Om jag inte städar idag så blir det ännu mer att städa sen.
Och det bästa som finns är väl ändå när det är nystädat, man är nyduschad och kryper ner i soffan med en bra film och något gott att äta med älsklingen och vovve.
Sen att krypa ner i den nybäddade sängen och somna så fort som man bara gör då.
Jag ska iaf ringa Pia nu snart och prata lite innan jag sätter igång också.
Det var ett tag sen!
Vilken tur jag har som har henne, vem skulle jag annars prata med?

Kim kommer hem om 1-2 timmar.
Jag längtar så mycket...
Jag saknar honom och Trouble så otroligt mycket.
Det moste vara något fel idag, men jag behöver någon att gosas med nu.
(: <3 (LL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0