Sportlov.

Det närmaste sport jag kan komma det här lovet är nog mina prommenader och övningskörningen. Det går åtminstone bra att köra, jag ska boka kör tid idag, men jag tänker inte säga till någon vilken dag eller tid, inte äns till Kim. ;D 
 Trouble lyckades skära bort en bit av sporren igår... Han sprang i en massa isiga vattenpölar och tillslut såg jag bara att det rann blod längs tassen på honom. Men som tur var så hade han inge ont så länge man inte tog där, han hade inte märkt någonting om det inte vart för mej. Det blev till att linda och grejja eftersom det blödde så mycket, men när vi är inne får han gå utan så att det ska läka så fort som möjligt.
 Jag ska kankse rida någon dag den här veckan också kom jag på, med Anni... Hoppas på att det blir av den här gången iaf. Om inte annat får jag väl tvinga ut Mikki på prommenader hela veckan. Som tur är har jag mamma att gå med på morgonen iaf.

Tyvärr har inte jag tid mer nu, jag moste boka körning och kika lite andra saker.
Jag kanske uppdaterar senare om ni har tur! :)
Hej på er.

image190
9/2-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0