Time to go.

Ni har ju märkt att det vart helt dött här i 2 dagar, och innan det har jag bara skrivit en massa strunt... Jag har inte haft något vettigt att skriva så jag har bara skrivit endå. Och tyvärr så är det fortfarande så, inget att skriva om och ingen fantasi för tillfället.

Det är dags att ta på sej ytterkläderna och åka nu.
Kim ska till gävle och dela flygblad så jag får bara åka med till valbo.
Jag skulle åkt till Marina och hälsat på och sen tagit en prommenad i boulongern.
Men eftersom att Kim hade bilen full med en massa annat folk så får jag antigen ta bussen eller stanna hos mamma.
Jag har inte bestämt mej än hur jag ska göra, Trouble är inte den roligaste att åka buss med heller.
Med tanke på att han ska hejja på alla som går förbi honom och helst vill han springa omkring i bussen och busa.
Det går inte, man moste sitta still och då blir han sur.
Jag får försöka tvinga med mej Mikki så slipper jag åka ensam med Trouble om det är så iaf.


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Inela

ha en bra dag ! :)

2008-02-23 @ 13:50:30
URL: http://nightclaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0