Tjej kväll.

Det blir förhoppningsvis tjej kväll ikväll, med bastu, spel och mat och grejer. Nyktert för mej iaf, jag vet inte med dom andra, vilka det nu blir. :D Det är Mikki som har koll på det där, om det nu blir något överhuvudtaget... Men jag hoppas på det, för det skulle verkligen vara skönt att göra något med bara tjejer för engångsskull. Och att det inte bara handlar om att supa, som det alltid annars gör, jag är lite för klen för sånt, jag klarar kanske 2 dagar på en månad med att dricka alkohol om det inte något speciellt. Men jag dricker inte så ofta heller, men om jag ska det, ska det vara rätt tillfälle.

Jag är bjuden på mat och utgång nästa fredag av Jimmy.
Det blir jag, Malin, Malin, Jimmy, Anneli, Marit och några fler tror jag.
Bara jobbfolket än så länge, men det ska bli skit kul.


Det var så vackert och underbart.
Nu finns det inga ord som kan beskriva hur det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0