Trouble och jag.

Idag är älsklings Trouble hemma med mej, han ligger för tillfället i mitt knä och sover. Han har precis fått frukost och vi ska aldeles snarft ta en liten morgon prommenad, ingen lång för det är jag för slut för. Men jag är iaf mycket piggare idag, febern är borta tror jag så imorrn bär det av till jobbet igen. Skönt, för det är så jäkla tråkigt att bara vara hemma och knappt orka röra på sej.
 Ikväll ska Kim, bror och en massa fler utanför stockholm och kolla på hockey, jag skulle ha följt med men jag är ju sjuk så jag och Trouble får kika på en film eller något istället, det blir bra det!

Efter att jag och Trouble vart ut nu så ska jag duscha och friska på mej lite, sen ska jag kolla på film.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0