Vaken.

Jag vaknade av att jag fick ett sms av telia, skit pigg och solen lös. Skönt, med tanke på att jag somnade iaf 5 igår typ. Fast jag hade ju iofs sovit kanske 2 timmar i bilen sammanlagt också. Haha. Bollnäs är nu avklarat, men jag, Maria, Peter och Trouble väntade kvar i bilen så fick dom andra gå in... ;D Faktiskt så kom dom inte längre in än upp för första trappan, men det var efter många om och men! Först kom dom bara fram till dörren ett antal ggr och sprang sen tillbaka till bilarna... Jag moste medge att det var ett riktigt äckligt ställe. Jag har respekt för sånt där så jag sitter helst kvar i bilen. Det hände lite läskiga saker, orkar inte berätta allt men Linus's vindrutetorkare gick igång av sej själv när den var nollad, och det gick inte att stänga av den... Men efter ett tag slutade den av sej själv.

Nu ska vi bara rappa oss lite och göra oss klar,
sen ska vi ut till svartvik och grilla lite korv.
Det är inte förns klockan 7 vi ska vara hos Fredde,
så lite hinner vi med innan. (:
Trouble ska få åka till Adam innan svartvik,
Adam ville ha honom så fort som möjligt!
Så ser iaf min dag ut.
Och förmodligen blir vi kvar i valbo hos mamma inatt.


Jag minns min faders sista ord,
jag minns dom så väl,
jag glömmer aldrig bort dom,
dom finns i min själ...
Svik aldrig en vän,
du har gett ditt ord!


Nu ska jag duscha.
Jag ska göra mej klar för fest senare hemma hos mamma...
Det blir väl till att ta med sej en massa packning då.
Ingen aning om hur jag ska se ut har jag heller.
Men det löser sej.
Hej så länge!
(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0