2 år.

22 Januari 2006 - Jag älskar dej pappa.
Ikväll ska jag åka till olycksplattsen och tända ljus.
Jag kanske blir den enda som åker dit, men för mej är det där jag ska tända på årsdagar.
Kim och Trouble ska iaf följa med tror jag, jag vill inte åka själv.
-Jag saknar dej så mycket! (LL) <3

Kim ska åka bort... Han blir borta fredag, lördag och kommer hem söndag kväll.
Begravning på fredagen och skoter med pappa hans och Jimmy lördag till söndag.
Jag ska bo hos mamma då, det är så svårt för mej att åka buss med Trouble så långt.

Jag har vart ut och gått med Trouble, han sprang som om han aldrig hade fått gått lös förut.
Det var skit kul. Vi kastade lite pinne och så ute på en åker.
Nu ska jag snart städa lite och sen ska jag duscha.
Jag moste se till att vara klar när Kim slutar så att man kan tända ljus innan det blir för mörkt.

Ett skratt som ekar,
magen som guppar så att det ser ut som den ska ramla av
och snusen som håller på att ramla ut.
Det glömmer jag aldrig!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja förra året va jag med dit.. saknar dig emelie

2008-01-22 @ 14:56:36
URL: http://lolloaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0