Black book.

Ja, jag ska börja med att säga att jag kunde INTE somna inatt, jag och Kim kollade på film efter film. Den sista hette iaf black book, den var väl bra, det är synd bara att dom för löjligar så mycket i alla filmer om andra världskriget. Dom vill få kommunisterna och judarna att verka så bra, men var dom så mycket bättre själva? Jag ska inte säga så mycket om det här igentligen, jag kan alldeles för lite om det. Men jag blir bara så förbannad.

Sov länge idag, vi som skulle vakna i tid och åka ut till valbo och göra någon nytta. Jag skulle tillexempel tvätta, övningsköra lite och ta en prommenad med Mikki. Kim skulle jobba. Men när vi som så länge stannade vi hemma... Men vi ska nog åka ut nu, hämta min bil eftersom Kim är trasig. Jag ska försöka få med mej Mikki upp i skogen nu istället, även fast det är mörkt. Om inte hon vill så får Kim följa med.

Telia krånglar... Dom verkar inte vilja göra det dom ska. Det har tagit snart 2 månader att uppgradera vårat internet till det snabbaste. 24. Men det har fortfarande inte blivit någe snabbare. Jag blir tokig snart. Och nu ska vi skaffa hem telefon också, även fasst vi inte har skaffat barn. Men förhoppningsvis förenklar det uppgraderingen av internet. Om dom inte har fixat det här innan den här månaden är slut så ska jag faen i mej byta operatör.

Nej nu ska jag inte sitta här och klaga. Det är jag på för bra humör för. Jag ska ta mej i kragen och gå ut och starta bilen åt Kim, röka och låta Kim köra ut oss till valbo för en gångs skull. Jag längtar tills jag får körkort! Bara körningen kvar, men jag skulle kugga om jag äns försökte nu. Moste öva betydligt mycket mer. Det är det där med vana.

Just det, jag ska berätta att jag nog ska söka jobb på mc donalds i sanviken... Jag har inte bestämt mej, men jag tror det. Det är det enda stället jag sagt att jag aldrig ska jobba på och nu funderar jag på att söka jobb där... Men jag behöver pengarna och dom verkar behöva personal.

Nu skulle vi tydligen inte till valbo längre... Så då är det bara att klä på sej och börja gå då. Det finns ju lite snö nu så det är bäst att man tar på sej varma kläder. Täckisar och mössa. :)
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0