Bolaget.

Förmodligen kommer min praktik att hamna på resturang bolaget i S-viken. Dom ringde upp mej idag och frågade om jag fortfarande var intresserad, självklart var jag det! :) På tisdag ska jag dit och kolla läget och prata lite med Bosse som har det. Intressant.

Jag och mamma har precis kommit hem från en skogs tur med Trouble.
Det hade gått lo där så det blev bara en kortis på en halvtimme eller något.
Skönt med lite frisk luft och jag lovar er att även den mest ledsna personen skulle ha skrattat åt Trouble när han hoppar om kring. Han är så jaevla söt!
Nu ska jag kika lite nordisk och sen bär det iväg hem till Storvik och Packa.
Vi får se om det blir till att sova hemma inatt eller hos mamma...
Kommer KIm i tid blir det hemma, kommer han sent sover jag hos mamma och han får göra som han vill.
Jag orkar inte vänta hela dagen!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0