Då vet ni.

Namn: Emelie Sofie Katarina Lööf
Födelsedag: 9 Oktober 1989
Hemstad: Storvik sen ett halvår tillbaka. Valbo innan
Ögonfärg: Brun, tyvärr
Hårfärg: Mörkblont från början
Längd: 167 (?)
Vikt: 57, efter att ha vägt mellan 50-52
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 35
Är dina föräldrar skilda: Jag har bara mamma kvar. ;'(
Rädslor: Spindlar och höjder
Färg: Rosa. :D
Mat: Sallad, men det är inte så ofta man äter det
Sport: Ingen nuförtiden
Glass: All!
Godis: SALT lakrits.
Affär: Gina ?
Nummer: 6
Tuggummi: Ingen aning
Helgdag: Lördag
Årstid: Vinter med MYCKET snö
Radiostation: Händer inte ofta men det ska väl vara radio sandviken då
Kroppsdel på motsatta könet: Svårt... Ögon?


Ja, igår var jag sådär jätte, jätte trött. Jag somnade senast 10 tror jag. Jag orkade verkligen inte ta mej tid att skriva något. Men jag var iaf till skolan och kikade lite om praktik platts, vi får se hur det blir. Efter det satte jag mej på en buss till valbo, åkte hem till mamma och tvättade lite. Åkte vidare hem till Ida och Adam och hjälpte Ida med städningen lite. ;D Skulle kanske vart bättre om jag hade åkt hem och städat där. Sen åkte bara jag och älskling hem och åt, sen sov vi.
Idag har jag iaf sovit till 10, sen åkte jag ut till valbo och tvättade. Jag och mamma åkte upp till skogen med Trouble så att han springa omkring 1 timme. Man fick ju lite motion själv också. Sen stannade vi till vid köpis och handlade lite mat, efter det åkte vi hem till mamma och hon somnade på soffan. Jag gjorde mat och åt med mamma. Nu väntar jag bara på att tvättmaskin ska bli klar så att jag kan tvätta en till. Kim får gjärna komma snart också så att man kan åka hem någon gång.

Imorgon kommer det hem en tekniker till oss, så jag får se till att vara hemma imorrn. Vi har ju skaffat hem telefon nu. Så teknikern ska bara kika så att allt är rätt, sen är det bara att ringa. Trouble får vara hemma med mej, så kan jag städa och gå ut ochgå med honom.

Nu ska jag fixa tvätten.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0