Dagen efter...

Jag förstår att ni förmodligen vill veta hur min dag slutade igår... Kim, Peter, Danne och 2 killar till från hedesunda hämtade mej runt 5, jag fick en cigg av Danne. :D Tack! Inte nog med det så åkte jag hem till Mikki nästan direkt efter och fick röka lite med henne också. Jag han bara vara där typ en halvtimme innan Kim ringde och sa att v skulle åka hem. Jag och Mikki bestämde att vi skulle träffas idag och ta en prommenad  efter att hon slutat skolan. Fasst jag var ändå skit grinig och jätte sugen på nikotin igårkväll, socker sugen också! Jag ska upplysa om att det är lite lugnare idag, men det växer små horn i pannan ändå.

Jag, mamma, Lisa och Trouble såklart har vart ute i skogen och gått en timme, på hem vägen stannade vi till hos farmor och farfar och fikade lite. :) Nu kom vi nyss hem och jag har tyvärr lovat Lisa att kolla på en film. Mikki slutar väl någon gång så då är det bara att smita iväg dit. ;D Jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta om... Jag har blivit så tråkig, jag gör ingenting. Men det är skönt att ta det lugnt och bara vara också.
 Imorrn ska jag ju iaf till skolan kl 9 (!) Vi moste kika om vi hittar någon ny platts åt mej, det har vart lite segt på den fronten... Sen hoppas jag på att få komma hem till Pia och hälsa på, hjälpa henne med städningen. Jag är ju lite snorig så jag vet inte om jag är portad då men jag ska höra med Pia idag. Hon har ju precis startat en ny behandling.

Januari, ingen snö.
Grått och regnigt.
Blåsigt och slaskigt.
Är det så en vinter ska vara?

Jag vill ha mycket snö.
Minusgrader och sol.
Vindstilla och en massa pudersnö!

Jag såg på nyheterna igår...
Görendal eller vad det hette.
Dit vill jag flytta.
Tänk, vinter 7 månader om året.
Jag förvarnade mamma idag,
 om att jag och Kim kommer att flytta
om det inte blir någon snö nästa vinter.
Ingen vinter utan snö!


Hej Hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0