Det kunde man ge sej fan på!

Ja, jag kan ju säga att jag känner mej aningen lurad. Men dum som jag är så borde jag kanske vetat bättre. Jag gav iaf henne en ny chans och hon sumpar allt genom att ljuga det första hon gör. Jag borde ju förstått att hon var den samma som alltid. Men jag orkar inte hänga upp mej på det, jag tänker iaf inte prata med henne mer, inte ens låta henne förklara sej... Jag tänker inte äns säga något åt henne, bara skita i det. Förmodligen kommer väl hon att försöka kontakta mej, men jag tänker inte svara om hon ringer eller någonting.
 Det är ju tur att det finns dom som kan rycka upp en och få en och tänka klart. Jag vet ju hur hon är men ändå ska hon behöva göra ännu ett misstag för att jag verkligen ska förstå. Iaf så hade jag aldrig tänkt börja umgås med människan igen, bara slippa behöva ignorera henne om man hamnade på samma ställe. Men vet jag att hon är någonstans som jag ska till tänker jag inte äns åka dit nu. Jag varnar er, passa er! ;D

Nej nu ska jag kolla på; På smällen.
Kanske uppdaterar senare.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0