Fredag.

Helgen blir inte riktigt som jag tänkt mej... Kim är kvar hemma (: Blev sjuk inatt. Och det är nog bäst om jag också är hemma, jag vill inte smitta en hel massa folk om det skulle vara så att jag också kommer att bli sjuk. Jag skulle ha vart ut med Erica och kanske Carro, men jag får ta det någon annan gång. Nu har jag precis ätit frukost och ska alldeles snart byta om, sminka mej och ta en prommenad med vovve. (:

Ikväll ska vi nog kolla på en film eller något.
Det ska faktiskt bli ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
Men jag ska iaf kika förbi hos Pia någon dag i helgen.
Medans hon är ganska tålig mot förkylningar och liknande.
Man får passa på mellan omgångarna.

Jag skriver mera sen.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0