God natt!

Vart ut och rastat bilen en sväng. ;D Åkte till gysinge och hedesunda och kikade runt lite.
Kom precis hem och har precis borstat tänderna, tvättat ansiktet och smörjt in mej. :D Nu blir det bums i säng, tänkte bara kika in ett tag och skriva någon rad innan.
Jag är sjukt trött, skulle kunna somna på platts men jag lyckas hålla mej vaken någon minut till tror jag.
Imorrn blir det till att kliva upp i tid och göra klart här hemma innan jag åker till bolaget. NERVÖS.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket, god natt på er, jag skriver mer imorrn.
Jag ska börja skriva lite mer detaljerat om vad jag hittar på för något på dagarna.
God natt!

image157

Kommentarer
Postat av: crazyangel

12 augusti, 6 veckor efter Madde och Oskar :) Vad det ser ut som just nu iaf. Lite osäkerpå vilken vecka ja är i med vi kör på de tills vidare :)

2008-01-29 @ 09:18:17
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0