Gott nytt år!

Igår började vi med att vara hemma hos mamma...
Det var jag, Kim, Håkan och Mikki.
Vi pratade, drack lite, lyssnade på lite musik och hade trevligt.
Sen sjöng jag och Mikki lite karaoke (?).
Vi hade riktigt kul.
Vid tolvslaget gick vi ut och smällde någon raket.
Jag blev riktigt stolt över Trouble som satte sej ner och bara tittade på rakerna.
Inte en reaktion, jag trodde att han skulle vara rädd, men icke.
Sen kom Lollo och Krille...
Efter ett tag åkte vi hem till Mikki och spelade lite twister med hennes mamma. :D
Lollo och Krille gick precis när vi kom dit så dom var inte med.
Men däremot så ville Hubbe, Mikkis hund vara med, han gjorde så att jag förlorade 2 gånger! :D Haha.
Han skulle pussas och grajja mitt uppe i allt.
Mikkis mamma bjöd på lite champagne också.
Runt fyra tiden skulle jag och Kim gå hem till mamma och sova där, men var inte hemma förrns halv 6-6 typ.
Stötte på lite problem på vägen, men det löste sej.
Det här var nog det lugnaste nyår jag vart med om, men det var skönt också.

Idag sov vi till typ 12 sen gick kylaren på bilen sönder, vi käkade och åkte hem, kom hem för inte länge sen alls. Kortfattat om idag, men jag orkar inte skriva detaljer.
 Det är ju kul, undrar hur mycket allt kommer att gå på nu jag, en ny automatlåda och en ny kylare... Som tur är så är det till v70n och inte till min bil, den är hel den. :) Men det är inte kul ändå.

Någon dag i veckan moste vi slänga ut granen också, den barrar så mycket.
Städa och så ska också göras någon dag, men det är ju så tråkigt!


Jag älskar dej...
Du betyder allt för mej!
Underbara människa.
Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0