Hallon paj.

Har vart ut på en prommenad med Kim och Trouble nu, bakat en hallon paj och kollat nordisk. En sida att rekomendera... :) Nordisk.nu  Jag hater EmelieL där. ;D Trouble hoppade och sprang, jagade bollen och bet i snön. Själv frös jag mest. :D Men det var skönt att röra på sej som vanligt.
 Nu är jag ganska uttråkad och har hittat en massa skor och kläder jag vill ha, men det hade ju vart en fördel med pengar då. Jag skulle behöva rensa ut en massa saker också, jag får inte platts med alla kläder... Och det är så otroligt mycket jag inte använder. Det sitter tillochmed prislappar kvar på vissa grejjer.

Nej orkar inte skriva mer nu, jag ska äta paj! :)
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0