Idag.

Jag ska börja med att berätta att jag inte gjort någonting speciellt dagarna som vart... I fredags var jag, Kim och Jimmy bara hemma och kollade film. I lördags var jag och Kim med Erica och Stiven, vi spelade lite spel och sen åkte dom hem typ 12, då kom Anni och Natalie och efter ett litet tag till kom Matte. Vi spelade också spel men dom gick hem typ halv 3. Då kollade jag och Kim på en film sen sov vi. :) Igår var vi hemma hela dagen och städade och kollade film. Ointressant.

Nu är jag hos mamma och ska tvätta lite och Erica ska komma förbi och hålla mej sällskap. Trevligt. Jag tänkte jag skulle ringa Mikki sen också och höra hur det är med henne också. :) Hon och Håkan bor ju tillfälligt i en lägenhet nu, det blir ju lättare för dom med allting då, tex att ha Kim när det finns toa och allt klart i lägenheten. :) Huset är ju inte riktigt klart så det är väl mest rörigt att bo där nu. Det är kul, vi hälsade på en sväng i lördags, mysigt.

Nu är jag ganska stressad... Det är inte min dag idag. Jag orkar inte skriva mer nu.

Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0