Ingen nikotin.

Jag har inte rökt sen 3 tiden igår...
Jag var på så jaevla dåligt humör igår!
Idag vet jag inte, men jag vill ha en cigg.
Men jag ska väl försöka hålla mej. Det är svårt!

Igår gjorde jag inte mycket och idag vet jag inte vad det blir. Jag ska iaf tvätta och gå en prommenad med Trouble och syrran. Mikki ska jag ringa också, moste kolla vad hon har försej. Sen hade jag tänkt att ringa Pia och höra hur det är med henne. :)

Jag blir så jaevla besviken!
Tänk på vad du gör så blir det förhoppningsvis mycket bättre.
Jag förstår inte varför du gör som du gör.
Vad är det du tänker på?



(LL) <3
Jag hittade en gammalbild på farmor och farfar.
Den såg så härlig ut att jag moste lägga ut den här.                                       Barbro och Svenne.
image147







Kommentarer
Postat av: Erica

Limön : )

2008-01-16 @ 08:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0