My little pony.

image146


Jag skulle vilja ha en bra bok att läsa...
Jag får väl läsa min bok om pirater,
men jag har fått en känsla av att jag kommer att bli besviken när jag läser den.
Jag älskar pirater, dom är så tuffa...
Men det känns som om författaren inte är den bästa.
Jag får ge den en chans.


När jag var liten älskade jag my little pony.
Jag är ju tjej och det var jag även då.
Jag tycker att dom är lite små söta. :D
Därav bildvalet.

Jag hade tänkt att jag skulle ta en cigg nu.
Sen kanske ge den där boken ett försök...
Eller så tar jag och målar lite i min pirates of the carribean målarbok. :D
Jag älskar att måla, och sånna där målarböcker är ju skit kul när man har tråkigt.
Det kanske är barnsligt men det skiter jag i.
Huvudsaken jag har kul!

Imorgon ska jag verkligen ta mej i kragen och komma upp vid 6 tiden.
hinner jag duscha och göra mej i ordning innan vi åker ut till valbo.
Förhoppningsvis hinner jag med en liten prommenad också,
fasst det kvittar ju,
jag kan lika gärna gå i valbo också.
Jag ska försöka göra allt det där jag skulle ha gjort idag.
Men det ska jag nog hinna med om jag kliver upp sådär tidigt.

Hej Hopp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0