Nu är det dags!

Jag har viljan, och jag ska klara det.

Inatt åker Kim bort, jag kommer sakna honom så mycket!
Erica och jag planerade att gå på kritet utseende imorrn, men det var tydligen framskjutet.
Jag som fråga Carro också... Men vi ska nog ut iaf, men jag ska vara nykter! :D
Fasst först och främs moste jag hitta hundvakt till Trouble.
Om jag har tur ställer säkert syrran upp, annars blir det tll att vara hemma.
Så är det bara, inget att göra åt.
Vi får se hur allt löser sej, men det skulle vara kul om det gjorde det.

Jag ska passa på att gratta Brat också, han blir 20 på söndag, GRATTIS! :)

Nu ska jag läsa jobb mejl, jag är nervös!
Just det, jag moste hitta någon som har skrivare också.
Jag moste skricva ut mitt CV till Mc Donalds.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0