På smällen.

Idag har jag tittat på en av dom bästa filmerna jag sett i hela mitt liv.
På smällen, vilken film!
Den var ju hur bra som helst!
Inte sådär överdrivet påhittad och förutsägbar.
En film jag verkligen kan rekomendera!

När jag kom hem kollade jag då på filmen jag just berättat om, sen diskade jag den lilla disken som var, drog ur sängkläderna och lagade mat. Maten var klar och stod på bordet när älsklingen kom hem, då åt vi sen gjorde jag mej redo för en prommenad. Kom precis hem från en 45 minuters tripp med Trouble. Som ni säkert märkt är jag noga med att notera hur länge jag vart ute. Jag är missnöjd med min mortion och tycker att Trouble borde få längre prommenader för att han behöver röra mer på sej. Han behöver springa av sej all överskottsenergi, därför "noterar" jag längden för att ni ska se vilka korta prommenader jag tar. Då känner jag en press på mej själv och är ute lite längre nästa gång. Inte alltid, men oftast.
 Det är ju så otroligt skönt att komma ut och röra på sej, kroppen blir piggare och mår bättre, man somnar lättare när man ska sova och om man har tur kanske man kan bli lite kompaktare. ;D

Nu ska jag ta en dusch och göra mej klar för att sova... Sen ska jag och älskling kolla på; på smällen för att jag så gärna vill se den igen och tycker att Kim också borde se den. Efter det blir det bums i säng. För imorgon MOSTE jag komma upp i tid, för vet ni vad; Vi sov över i morse igen! Hur kan man vara så jaevla trött att man inte äns vaknar av klockan. Men som tur var så ringde Kims pappa och väckte oss 20 i 8. Jag han precis göra det viktigaste innan jag fick springa till bussen som kom precis samtidigt som mej.
 På det sättet är det skönt att skolan har börjat igen, man får tider att passa och moste kliva upp i tid på mogonen.

Idag kom jag på en grej.
Vad tänker jag inte säga, men nu jaevlar.
Det här ska bli skit bra!

Jag saknar dej, varför hör du inte av dej?
Jag tänker iaf inte vara den enda som gör det.
Vill du vara min vän är det bäst att du gör något åt det.
Jag har andra vänner men du har hjälpt mej med så mycket.
Du betyder så mycket för mej, men tydligen är det inte ömsesidigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0