Ringa runt.

Idag har jag ringt runt till massa olika ställen av personliga anledningar, men ingen verkar kunna hjälpa mej, ingen har något vettigt att säga... Vart faen ska man då vända sej?

Skogs turen var härlig, var ute lite mer än en timme, Trouble flaxade fram och tillbaka som vanligt. Jag och Kim kastade några pinnar och gömde oss för honom ibland, det är så kul att se hur han reagerar, först upptäcker han att någon fattas, sedan blir han så ivrig att hitta den som nu gömt sej att han kan springa förbi en flera gånger utan att se en... Efter ett tag rycker han upp sej och börjar koncentrera sej, nosar sej fram till en och när han hittar den som gömt sej blir han överlycklig och kutar fram och tillbaka. ;D Är man lite dyster är det svårt att bli på bättre humör. (:

Imorgon klockan 10 ska jag vara på bolaget, ska träffa och prata lite med han som har det, Bosse hette han. Förmodligen får jag börja där senast nästa vecka. Äntligen! Så skönt med rutiner. Jag moste skriva ut mitt CV som jag fortfarande inte gjort också, är i stort behov av ett jobb. Då skulle jag slippa jobba gratis 5 dagar i veckan. :D

Nej nu ska jag hjälpa Kim med maten.
Peter ska sova här inatt också,
så vi blir 3 stycken vid middagsbordet idag.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0