Sjuk.

Har legat i sängen hela dagen, är jag sjuk? Sovit så jäkla länge och kollat på en film. Sen åt jag och Kim när han kom hem från jobbet, sen kollade jag och Kim på någon skit dålig film. Jag och Anni gick ut och gick, en och en halv timme, skönt som faen. Trouble blev jätte glad. :)
 Nu ska vi kolla på en film och sova. Kim ska bara raka av allt hår. Imorrn börjar ju skolan så jag ska se till att kliva upp klockan 6 med honom och äta frukost, ta en prommenad och städa lite. Jag och Anni ska ju bara till syon och kolla om praktik sen ska vi hem, vi har ju bara praktik, ingen skola alls. Efter det ska vi förbi mix och hämta annis böcker hon har glömt där... Jag funderar på att springa in på mcdonalds och fråga om jobb också. :D Haha. Sen blir det väl till att åka hem och städa lite till om jag inte hunnit färdigt på morgonen. Äta lunch och kanske hitta på något med Anni.
 Jag skulle vilja rida någon dag, jag saknar det så himla mycket. Får ta mej i kragen och göra det. Sen funderar jag på om jag ska försöka få med mej Kim på bio i helgen. :) Mysigt.
 Och som ni kanske inte vet så fyller Kim år 19, jag har ingen aning om vad jag ska köpa, får se vad det blir. Mamma har ju en bra sak men det kan jag inte säga här, då ser väl Kim det.

Nej nu ska jag duscha lite snabbt också.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0