Start klar.

Imorgon börjar jag, ska vara där 10. :D Dom sa att det var en stressig vecka nu, så det blir nog till att lära sej allt så fort det bara går. Alla folkets hus från hela sverige ska vara där och äta lunch buffe på fredag. Det ska bli skit kul att se hur det här ska gå för mej. (:

 Jag och INgela från skolan var och köpte byxor och skor åt mej som jag ska ha när jag jobbar, vilket jaevla strul det var att hitta något som passade och fanns i min storlek. Haha.

Är hos mamma nu, ska ner och rota igenom kylskåpet.
Magen skriker för att den är så hungrig.
Trouble kommer nog föroppningsvis hit snart iaf.

Ska kila ner nu.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Pia

Lycka till på jobbet i morrn.

kram pia

2008-01-31 @ 02:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0