Vad är det här?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Jag menar inte att vi ska vara ovänner, utan mer att vi ska se det som en paus. För det behövde vi, speciellt om vi vill kunna bygga på det här igen i framtiden. Men då vill inte jag vara den du ringer bara för att få fram fakta som sårar någon annan, om du ska ringa mej så ring för att du vill det. Är det inte vänner vi är?

Gårdagen vart lugn, jag tog en snabbsväng ut med Anni ovh Natta bara.
Kom hem runt 11, skit trött! Gick och la mej 12?
Erica ringde och väckte mej iaf, bra det!
Hon behövde någon att prata med och det förstår jag.
Även om jag verkligen förstår den andra också.
Idag har jag ingen aning om vad det blir, ska iaf ringa Mikki. (:
Vi får se.
Jag vet att du finns,
Du finns där någonstans!

image149


Kommentarer
Postat av: Erica

Min Vackra !

2008-01-26 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0