Vinter bort.

Det vart ingen film för min del igår...
Jag hade inte så värst kul alls.
Jag gick och la mej runt 11 kanske, tog en kort, kort prommenad innan för mej själv bara.
Men när jag vaknade imorse kollade jag på the perfect man, den är ju bra den. ;D
Lite senare gjorde vi i ordning potatisgratäng och kött.
Nu är mamma på väg och ska hämta Lisa, så hon vill ha kaffe.
Lisa kollar på date movie, den suger... Dåligaste filmen jag vet!

Trouble har fått duschat idag, jag ska klippa klorna hans lite senare och dammsuga.
Vinter pälsen ska ju bort nu så det är hund hår överallt.

image155
Kim fick den här tavlan i present, det är hans mamma som gjort den.
Så fin, det ser precis ut som Trouble!
(:

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Är det en amstaff ni har? :)

2008-01-27 @ 21:44:21
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0