Adressändring.

Vi skulla ha haft våran adressändring klar till första Juni, men vi får fortfarande ingen post som vi ska... För 2 veckor sen började vi få hem lite av posten vi skulle ha fått för ca 1 månad sen, så nu kommer alla räkningar på samma gång, påminnelser på dom flesta eftersom att vi inte har fått några räkningar. Jag blir skit förbannad, vi har betalat adressändring för att dom skulle hjälpa oss, men det har ta mej tusan bara blivit kattpiss av alltihopa! Imorgon ska jag sätta mej och ringa runt och förklara mej till dom jag är försenad att betala till, plus att jag ska ringa och fråga adressändring vad tusan dom sysslar med.

Nu är jag jätte hungrig, det var nästan 5 timmar sen jag åt sist så det är nog dags att fixa något att äta. :) Sen ska jag och Trouble ut en sväng så att han får springa va sej lite och efter det funderar jag på att bädda ner mej i soffan med en bra film, morot skulle vara något att tugga på då. :) Vi får se. Hehe. Iaf så ska jag ringa Mikki och höra om hon har lust att göra mej sällskap ut på prommenad med Trouble, jag hoppas att hon vill följa med. :)
Sen när jag har gjort allt som jag ska så ska jag krypa ner i sängen med älsklingen och sova. :)

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Em o tack för idag det var trevligt. Det hände nåt roligt när Maria o jag kom hem. Vi skulle ta in posten då. Men vet du, det fanns inget post utan det låg nåt sjukt flyg-blad som nån "dåre" som inte ens kan läsa hade lagt i. På våra brevlåda står det "ingen reklam tack" Vi skrattade länge åt detta.

Fast vi kanske måste sätta upp en ännu större lapp där det står "ingen påtvingad proppaganda tack"



Ha det så bra o vi älskar dig o gulliga magen.



Kram Pia

2008-07-14 @ 22:19:12
Postat av: Emelie

Hej. :) Tack så himla mycket själv. :) Du vet att, det är inte reklam, det är samhällsinformation, så sätt upp en lapp som det står att du inte vill ha det istället så slipper du nog flygblad ifrån dom i fortsättningen. :D För det kommer att delas ut flygblad med jämna mellanrum hela tiden. :)



Ha det bra ni också, jag älskar er också, jätte mycket. :)

2008-07-14 @ 22:39:35
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0