Ändrade planer.

Det var kaos på mc donalds så Ida var tvungen att hoppa in och jobba, men bara till klockan 2, såfort hon är klar där beger vi oss av mot vattnet. ;D Då hinner ju jag klara upp hemmauppgifterna innan också, perfekt egentligen, även om det är kanske det tråkigaste som finns.

Nej jag ska snabba mej på det jag har att göra nu så kanske jag hinner ut på en till prommenad med vovve innan vi ska åka. :) Vi får se, men jag skulle behöva äta något också, det lär väl bli makaroner och någonting, det finns inte så mycket annat att välja på här hemma idag.

Jag hariaf tänkt att bjuda på "min sommar i bilder" sen, men tyvärr har bara fattiga jag en mobil så det får bli lite halvtaskiga mobilkort. :D Men ni får tänka på att jag inte har kameran uppe hela tiden så det finns inte så många kort och jag har inte knäppt varje gång jag gjort något heller. :D

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0