Äntligen sommar.

Efterlängtade sommar! :) Visst är det väl så att man automatiskt blir på mycket bättre humör när solen tittar fram och man kan gå i enkla sommar kläder istället för varma strumpor och jackor och veta att det egentligen ska vara sommar. Jag blir iaf både jätte pigg och jätte glad. :)


Jajjemen, jag hade iaf sett fram emot att sova hos Ericas mormor inatt, men självklart hade det passat bättre igår när jag inte kunde... Ericas mormor skulle åka till sthlm imorgon bitti så vi kunde inte sova där inatt, TYPISKT! Jag som saknade henne så mycket. :) Men jag ska sova i Ericas hus istället, hennes mamma och pappa är inte så tokiga dom heller. :D Vi ska nog komma på något kul att göra hoppas jag, för nu när solen tittat fram och allt så vill inte jag bara ligga hemma och kika på film som en annan tråkmåns. :D Spännande.

Barnmorskan ringde mej imorse och sa att jag inte behövde komma, så jag ska inte dit förrns i augusti igen, vi kunde iaf inte göra någonting förrän vi gjort ultraljudet, bara prata om jag skulle ha haft några frågor och det kan jag ju lika gärna ringa om isåfall.

Det går i vågor, men vågorna blir iaf mindre och mindre. Jag blir gladare och gladare. :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0