Avklarat.

Tagit ut Trouble har jag gjort och likaså har jag tagit tag i disken så att den är klar... Nu är det bara dammsugning och torkning av golv kvar, vilket skulle gå super fort men som vanligt biter latmasken hårt! Men jag ska göra det, innan Kim kommer hem och han slutar trotts allt klockan 12, så snart så! Det är ju faktiskt lika bra att göra det nu för sen kommer ju Martin och blir kvar här i en vecka? Då går det inte att hålla ordning, så det är bäst att det är ordning när han kommer iaf. :D Vi skulle verkligen ha haft användning av vårat gästrum som vi hade i storvik, man kanske ska fråga om vi kan få behålla det? ;D Nej, soffan får duga till honom, han har inget annat val och dessutom borde han vara van vid att sova på soffan vid det här laget.

Jag har faktiskt fått lite färg, men bara på armarna, så benen och resten av kroppen kunde väl få lite färg det också? Idag var det inte sådär super varmt ute, det blåser faktiskt kallt så det blir ju ingen hel dag på stranden iaf, men kanske att man tar ett dopp senare ändå? Idag kan man ju nästan ha byxor och tröja på sej, det kan vara skönt med lite variation från att ha haft klänning i en vecka ungefär. :D Trouble trivs också, det är perfekt för honom som gillar sol men inte 35 grader. :D Nu orkar han vara ute och busa och kanske kan man ta med honom och bada honom lite någonstans? Det visar sej...

Jag måste nog ta och bekämpa den där latmasken som kryper i mej nu, jag ska inte bara dammsuga... Jag ska byta om och göra mej i ordning också. Men vad jag ska göra mej i ordning för det vet jag inte, så det kan bli lite svårt.
Latmasks bekämpning pågår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0