Avklarat.

Allt såg jätte bra ut och man kunde absolut inte se några fel på barnet så här långt och det känns ju jätte bra. :) Men det som var mindre bra var att det var en envis liten sak därinne som INTE ville visa vad det är för kön... ;D Armar och ben vartannat var ivägen hela tiden, navelsträngen låg också ivägen så tyvärr fick vi inte veta könet. Men då kanske det är större chans för mej att Kim vill åka på 3D utraljudet i stockholm, HOPPAS! :)
Hur som helst så blev jag tillbaka flyttad i graviditen igen, men nu har jag ett säkert datum iaf, inget mindre än 25 december, stackarn! ;) Så nu är jag i vecka 18, 17+5.
Men Jag har ju fått förklaring till varför jag är så kissnödig hela tiden iaf, favorit possitionen är att ligga med huvudet nedåt, så långt ner som möjligt. Hehe, det är inte så konstigt att jag måste kissa minst en gång i timmen med tanke på allt som ska trängas med lillens huvud. :D

Jag och Linnea har ätit jordgubbar och pratat en massa, nu ska vi väl äta något snart för att sen börja göra oss i odning för sommarkväll. :) Första gången för mej, inte bara i år utan första gången på riktigt. :D Spännande.
Trouble hade vart med peter och Alex och fiskat iaf och var helt slut nu, så han blir kvar där med dom tills Kim åker från jobbet.

Nej nu ska jag  vara lite social.
Hej så länge. :)


Linnea. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0