Bila.

Hela gårdagen och natten har jag fått känt på något som verkar bli en riktig vilde eller liknande. :D Idag har det därimot vart lugnt, men självklart har man känt på en hel del sparkar till och från ändå. Men det är så roligt så att jag börjar känna av det lilla livet mer och mer. :)

Idag har vi åkt bil hela dagen, självklart har vi gjort ett antal kiss pauser med tanke på att både jag och Trouble var med, och ätit har vi också gjort. Nu har vi nyss kommit hem och Trouble har ätit sin kvällsmat och ligger för tillfället och snarkar. Det blir nog snart dax för en god natt runda med honom skulle jag kunna tänka mej, han är rätt lat av sej. :D

Snart kommer det folk hit för att ta någon öl idag igen, men sen blir det nog lugnt på den fronten resten av veckan. Frågar ni mej så ska jag dricka en massa vatten, ta ut Trouble och gå och lägga mej, men samtidigt så vill man inte vara otrevlig heller. Nej hörrni, jag har annat för mej nu, god natt på er och hej så länge.


Min gamla bil. :D Men det passade ju iaf med en bil som bild till dagens sysslor. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0